Wypełnij formularz
i zarabiaj w Euro!

TAK NIE

**Zgoda rekrutacyjna

zobacz więcej >> Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SO Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu („SO”) moich danych osobowych wskazanych w wypełnionym przeze mnie formularzu internetowym, w tym danych dotyczących zdrowia, dla celów aktualnych oraz przyszłych rekrutacji.

TAK NIE

Zgoda na marketing email

zobacz więcej >> Wyrażam zgodę na przesyłanie przez SO Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

TAK NIE

Zgoda na marketing SMS/MMS

zobacz więcej >> Wyrażam zgodę na używanie przez SO Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego.

Twoja wiadomość została wysłana. Zamknij to powiadomienie.

Travel insurance Quote

Level of protection: $

Contact details:

Travel

Your Quote Form has been sent successfully. Close this notice.

Car insurance Quote

Contact details:

Your car:

Your Quote Form has been sent successfully. Close this notice.

Life insurance Quote

Level of protection: $

Contact details:

Have you used tobacco or nicotine products in the last 12 months?

Yes, I have No, I have not
Your Quote Form has been sent successfully. Close this notice.

House insurance Quote

Your house:

Contact details:

Your Quote Form has been sent successfully. Close this notice.

Zdrowie na jesień – witaminy dające witalność i energię

Witaminy to bardzo cenne składniki produktów żywnościowych, bowiem dostarczane wraz z nimi do naszego organizmu, spełniają dużo istotnych funkcji. Ważne są także minerały.  Podpowiadamy więc, gdzie szukać witamin, dzięki którym poczujemy moc witalności!

 

A jak AKTYWNOŚĆ

Witamina A nazywana jest także retinolem, beta-karotenem, czy prowitaminą. Niedobór witaminy A w diecie jest przyczyną tzw. kurzej ślepoty oraz zmian skórnych. Zalecana ilość tej witaminy dla osób dorosłych to 1000 mcg na dobę, w przypadku dzieci jest to 400–700 mcg na dobę.

Witamina A występuje głównie w produktach pochodzenia zwierzęcego. Najlepszym jej źródłem jest tłuszcz rybi, zwany popularnie tranem. Stosunkowo duże jej ilości występują w produktach mlecznych oraz żółtkach jaj. Niewielkie jego ilości występują w mleku krów żywionych na pastwiskach oraz maśle.

 

B jak BOMBA ENERGETYCZNA

Witaminy z grupy B są odpowiedzialne przede wszystkim za prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego. Witaminy z grupy B idealne na jesienną chandrę!

Dokucza Ci zmęczenie, podenerwowanie czy bywasz apatyczna? Z pewnością potrzebujesz większej ilości witaminy B!

 

C jak CYTRUSY

Witamina C dostarczana w ramach profilaktyki zdrowotnej zmniejsza ryzyko przeziębienia, a poza tym wykazuje cały szereg korzystnych dla naszego funkcjonowania właściwości, m.in. jest silnym przeciwutleniaczem. Witaminy szukamy najczęściej w popularnych cytrusach czy zielonych warzywach (jak brukselka czy brokuł).

 

Dzienne zapotrzebowanie zwiększa się u osób z:

  • nadciśnieniem tętniczym;
  • palących papierosy (zapotrzebowanie palaczy jest o 40 mg większe niż osób niepalących);
  • alkoholików;
  • cukrzyków;
  • zestresowanych;
  • prowadzących nieprawidłowy styl życia.

 

Zastanawiasz się jak długo po terminie przydatności możesz przyjmować suplementy diety?

Zapraszamy na portal Gemini po więcej wiedzy: https://www.aptekagemini.pl/poradnik/pytania-pacjentow/jak-dlugo-mozna-przyjmowac-suplementy-po-terminie/

Praca w branży opiekuńczej

Skontaktuj się
z nami

Dowiedz się więcej
o najnowszych ofertach
pracy.